نکاتی که قبل از ساخت خانه چوبی باید بدانید!
نوشته شده توسط : میثم اکبری

خانه های چوبی نسبت به خانه های ساخته شده از بتن و آجر با محیط زیست سازگاری بیشتری دارند. زیرل چوب بخشی از طبیعت است . موادی که برای ساخت خانه های چوبی استفاده می شود؛ طبیعی، قابل بازیافت، قابل تجزیه و غیرنفتی است. خانه پیش ساخته چوبی در تابستان خنک و در زمستان گرم است.

آن ها همچنین به نگهداری کمتری نیاز دارند و ماندگاری بالایی دارند. ساختن خانه ای چوبی دور از شهر، رویایی است که برای بسیاری از مردم تحقق یافته است. چیزی در مورد یک خانه چوبی وجود دارد که نمادی از زندگی ساکت و آرام برای ساکنان آن است. اگر قصد شما این است که یک خانه چوبی داشته باشید،مطمئنا تصمیم درستی گرفته اید.

شخصی مسافتی دیگر را طی کرد تا تمام اطلاعات لازم را که ممکن است لازم باشد در مورد خانه های چوبی قبل از شیرجه رفتن بدانید جمع آوری کند.

کلبه چوبی

هیجان طراحی یک خانه جدید حماسی است. با این حال ، بسیار مهم است که شما برای انتخاب آگاهانه از همه این جزئیات مزاحم آگاه هستید. با اطلاعات موجود در اینجا ، شما تصمیم خواهید گرفت که آیا آنچه واقعاً می خواهید یک خانه چوبی است.

ساختن و زندگی در یک خانه برای طولانی ترین زمان ممکن و دوست داشتن آن بهترین هدیه ای است که می توانید در این زندگی پر فراز و نشیب کسب کنید.

حقایق مهمی را که باید قبل از ساخت خانه چوبی در نظر گرفت

اقلیم

مهم است که بدانید چوب مورد نیاز برای ساخت خانه شما به آب و هوای معمولی کشور شما بستگی دارد.

همانطور که برای آن منظره باشکوه یک آشپزخانه بلوط و زونا سرو برنامه ریزی می کنید ، به یاد داشته باشید که نوع چوبی را که در آب و هوای شما مناسب ترین باشد ، دریابید.

هزینه

درست مثل هر پروژه دیگر ، قبل از شروع ساخت خانه چوبی رویایی خود نیز باید بودجه داشته باشید. در بیشتر موارد ، خانه های چوبی دارای قیمت مناسب هستند. با این حال ، آن پروژه های فاخر وجود دارد که بسیار گران قیمت هستند.

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که قیمت خانه چوبی را تعیین می کند. اول از همه ، شما هزینه قاب چوب را قرار داده اید.

برخی از عوامل حاکم بر شما شامل طراحی ، هزینه کار در منطقه شما ، محل و گونه های چوب است.

هزینه های قاب الوار بیشتر تحت تأثیر طراحی و انتخاب شما برای اتمام کارها است. از دیگر عوامل می توان به اندازه خانه ، وضعیت سایت ، مقررات ساختمانی محل سکونت شما و مکان های اضافی برای زندگی مانند گاراژها و عرشه ها اشاره کرد.

نگهداری

چوب ماده ای خارق العاده است که نیاز به دقت و توجه کامل دارد. هر چند وقت یک بار باید چک کنید. اگر این کار را نکنید ، از کجا خواهید فهمید که آیا به نقاشی بیرونی یا آب بندی احتیاج دارید.

برای مشاهده انواع ویلا چوبی، خانه چوبی، کلبه چوبی، پیش ساخته چوبی و خانه پیش ساخته به وب سایت آرتمن پاسارگارد (http://artmenwoodenvilla.com/) مراجعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط: خانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1028
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: